Facebook Flux RSS du Forum
Forum Réseau International
 Portail  •  Forums  •  S'enregistrer  •  Membres  •  Groupes  •  Rechercher  •  FAQ  •  Connexion 
 communication needs to be two-way? Voir le sujet suivant
Voir le sujet précédent
Poster un nouveau sujetRépondre au sujet
Auteur Message
jensenbreck



Age: 31
Inscrit le: 15 Nov 2017
Messages: 6

MessagePosté le: 03 Jan 2018 à 12:24    Sujet du message:  communication needs to be two-way? Répondre en citantRevenir en haut

Hello,
My topic is B2B Online Marketing Examples. All communication needs to be two-way. It’s not enough to tell all the time, you need to listen, react and respond. Social has spread right through all facets of modern business and modern marketing. In CRM, companies like Salesforce.com have bought into social media with outfits like Radian6, whilst the latest version of Google throws back recommendations from your contacts in amongst your search results.Is this right information? I didn't get the right solution.
please help.

Any help will be appreciated.
Thank you.



Voir le profil de l'utilisateur
Montrer les messages depuis:      
Poster un nouveau sujetRépondre au sujet


 Sauter vers :   


Vous ne pouvez pas poster de nouveaux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
Vous ne pouvez pas éditer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas supprimer vos messages dans ce forum
Vous ne pouvez pas voter dans les sondages de ce forum